Pages

Sunday, June 6, 2010

Me vs. my BF


1.Perkara yg membuat anda tansion?
>kalau dia senyap 1 hari xde berita.
2.category bf anda?
>(hansome, biase, buruk)sedap mata memandang. ;P
3.Makanan kegemaran anda?
>Tomyam.
4.perkara apa anda teringin sgt nk buat wif ur bf?
>Melancong ke Paris or pegi Pulau maybe?
5.perkara apa anda teringin sgt nk buat dengan kwn karib anda?
>pergi holiday kt korea....hahaha
6.anda tidak suka..
>org yg buat2 dia kenal sgt saye pdahal x pun pastu bile x layan ckp kite sombong plak. haihh.
7.Kawan baik anda adalah...
>seorang yg memahami dan selalu ade waktu susah dan senang.
8.anda seorg yg..
>caring, penyayang, manje...ckit2 je. n maybe a lil bit noty? ;p
9.anda paling bengang dengan bf anda apabila...
>bile kite nk majuk,die pon nk majuk. geram betol!
10.anda tidak suka jika mereka kata anda..
>bodoh o mengada ngada.
11.ape menbuatkan anda menyangi bf anda?
>kite pon x tahu la!!!
12.hari ni anda sgt?
>bosan
13.angan2 anda adalah?
>ada butik brand sendiri,salon rambut, rumah n kereta sendiri. getting married n ade baby..haa~ ;p
14.apa keinginan anda?
>duit n nak sume org happy ;)
15.perkara yg xakan anda lakukan?
>bunuh diri.
16.bf anda seorang
>lelaki..
17. Bekas kekasih saya adalah..
>seorang yg syengal..(tpakse jwb yg)
18. Mungkin saya patut..
>mula cari keje.
19. Saya suka..
>spent mase dgn buah hati saya,tp slalu x dpt..
20.Sahabat-sahabat baik saya..
>sayang sye!!
21.Saya tak paham..
>knpla sy buat benda ni..hehe;p
22.Ramai yang berkata..
>sy da kurus. yeke?
23.Makna nama saya...
>Cahaya mata
24.Cinta itu adalah..
>mengajar kite menghargai seseorang n kene kuat..yeah!!
25.Di suatu tempat, seseorang sedang..
>sibuk layan tetamu. mesti meriah ;)
26.Saya akan cuba..
>kuatkan semangat. tabahkan hati.
27.Ayat SELAMANYA membawa maksud
>sampai mati.
28.Telefon bimbit saya
>bnd yg dpt sye gune di kala bosan
29.Bila saya terjaga dari tidur
>pasang aircond dgn suhu 17 c
30.Saya paling meluat apabila..
>ada org gatal ng bf/gf org.
31.perkara yg anda sgt gemari?
>shoping. amik gambar. jejalan ng si dia.
32.apa fav food bf anda..
>sy x taw la…
33.apa fav drink bf anda?
>pon xtw
34.bf anda suka sgt( sila berikan 5)
keje, makan. belek keta dia. mengusik.wat2 xkenal kite. (betol...cayela!)
35.Bf anda seorg yg..
>ssh bangun tido. (call la dia 500x pun.xkan bgun pnye)
36.perkataan yg selalu diucapkan kepada anda ialah..
>Awak….
37.keadaan fizikal bf anda?
>biase saje. suke sgt hug dia. haha;p
38.apa tujuan anda menulis note ini?
>menyakat bf kesayangan hehe....
39.bahasa yg diucapkan ke atas anda adalah.
>Ape dier eh??bahase melayu la....hehe;p
40.perkara romantics penah dilakukan ke atas anda ialah..
>die dukung syer..haha..kuat nyer dier...
41.bf anda seorg yg sgt..
>best…kekadang annoying me…hahah..
42.Bf anda tidak suka jika anda..?
>gedik2..
43.Benda kesayangan bf anda ialah..
>keretanya lah. (yang, I miss ur car) ;p
44.Siapakah yang akan membalas kenyataan ini?
>kpd mereka2 yg free


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com