Pages

Friday, July 30, 2010

Apa yang dah berlaku

Salam...sebelum memulakan penulisan blog nih, ingin disampaikan sesuatu...mulai sekarang mungkin blog ain nih akan jadi salah satu blog yang agak skema..kerana manyahut kata bakas perdanan emnteri kita..Tun Dr. Mahathir...Peulisan blog sekarang mesti lah yang naik..bukan kacau bilau( lebih kurang cam tuh la)...

Macam-macam dh berlaku beberapa hari nih...ain kuat semangt je la..kalau x kuat mmg ame dah balik umah..macam-macam hal...sampaikn pada satu tahap..ain dh tak tahan dan ,enagis sepuas-puasnya..malu nya dengan kawan baik ain..tapi hati nih dah tak boley tanggung dan tahan dengan ap yang terjadi...nasib baik ia cepat berlalu..walaupun perit tapi kene telan juga..maca ubat kan,kalu xtelan, mungkin sakit..ubat tu kan ikhtiar...terima kasih yang tak terhingga kepada mak ain dan kawan-kawan ain yang dah banyak bg semangat kat ain...thanks ya...sayang semuaa...

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com