Pages

Friday, April 29, 2011

Duh.....QMT la...SERABUT!!



Masalah2 yg bercampur aduk dalam fikiran aku pada malam,esok akan datang ini amatlah menyeksakan kotak fikiran aku yang agak berkarat ini...berkarat disini maksud aku sudah lama tak di asah...di asah dengan batu pengasuh..dalam bahasa saintifiknya...enzyme..erk..ape kene mengena ngan enzyme nih...ia seperti pemangkin yang di perlukan untuk mempercepatkan atau membaik pulih kerosakan pada setiap anggota ...erk..benarkah??sama-sama kita fikirkan..
pada malam ini, aku rasa aku malas mengulangkaji pelajaran aku..iaitu subjek statistik untuk saintis bahagian 2. ermm...esok adalah pepriksaan akhir aku untuk subjek tersebut... tapi kenapa aku begini?? aku pun tiada jalan penyelesaian nya....walaubagaimanapun, disini aku mahu mengambil kesempatan yang berharga ini untuk meminta maaf kepada sesiapa yang terasa dengan tingkah laku aku...aku tak bermaksud nak sakiti hati sesiapa...erm, klu aku ada buat salah, beritahu lah... pokok tidak akan bergoyang kalau tiada angin...dan jangan biarkan ia berlalu dengan angin lalu...

pada ruangan kali ini, aku tak berniat untuk merosakan perasaan atau mood sesiapa kerana membaca ruangan aku yang skema semacam nih....hhmm....aku rindu kan dia..rindukan dia yang dulu...hmm...terima kasih awak..

Walaweyhhh...korunk....xgeli ke bace entry i kt atas nih..i pon geli2 gak nk wat entry poyo nih...gedik siall....hahhaa....thanks korunk sbb bace...sebenarnye i tgh keliru nih..hmmm....dan i x nk kehilangan kawan atas sebab2 yang x munasabah...i hope die bace entry nih....he is not very particular person at all..but very particular in my heart...but not my soul...ngeee....

mood: perasan x i merepek malam nih..
ayat skema semacam..LOL

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com