Pages

Tuesday, September 6, 2011

Selamat pg cinta...(ak rindukn ayt nih)


i still remember the day i first saw you,
and i think it was the universe pushing me toward you
i sat down next to you and you put your arm around me
then suddenly my world all changed i knew
i didn't want to be anywhere else but right there
you changed my world my heart no longer belonged to someone else
it belonged to you and only you... ♥

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
(ok..ayt copy paste..sbb sy xjiwang cm nih)*


hehehe...

kawan baik ckp, ak nih..selalu positive,tp kekadang sensitif...
yer..ak mmg sensintif..tp sensitif bersebab...
tp kekadang ak rasa aku paranoid..
paranoid dlm bercinta..
knp la eh??
tp aka rasa sbb aku tkut kalau aku kehilngan yg tersayang lg...
bg ak die lah segala-galanya..
ya!!!ak tahu..aku still ade kelauarga..kawan2 yg baek...
tp lumrah kan, perempuan akan jtuh syg pada lelaki...
bile dah syg..akan syg sgt3...
tp kadang2, bile dah syg tuh tinggal2 kan jgk...
aku tahu...sume tuh bersebab....
banyak dugaan bile dah bersama...

sebenarnya..aku takut kehilangan die...
aku sgt menjaganya...
tp bukan bermaksud aku nak mengongkong hidupnya...
kehilangan die seperti aku akan hilang arah..
hilang diri..
hilang jiwa...
aku selalu nk buat mcm2 perkara dgn dier...
dah ad list utk aku buat...
dan aku x sabar nk buat kn cupcake kesukaan dier...

bertahun kene tgu...
keajaiban jg la yg aku harap kan sekrng..tp..
keajaiban tuh xdtg2..
pnt la nk tgu..

ya..penat!! aku penah luah kn kat die yg aku dh penat..!!
tp die fikir aku penat dgn die..
tp bukan...
hati berkata2..tp susah nk berbicara..
kadang2 aku biarkan semua berlalu....

aku hanya beserah pada yg berKuasa...
kpd Nya lah aku berdoa...
aku berdoa semua perancangan berjalan dengan lancar....

Amin...

aku mahu dia tahu bahawa aku amat menyintai dia...
selamanya....


expression of feeling from my heart alone.
not to showing off or hurt other people..


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com