Pages

Saturday, September 10, 2011

SWEET CUPCAKE FOR SOMEBODY SWEET.





Hee…..malu ah…tp3..nk jgk..kan3…


Anis3..thanks taw teman…



Ptg semalam g jejalan kt tasik cempaka..(but more to sit la)..jmpe die…nk passing cupcake..hee..


chocolate cupcake.!!!

anis..bru smpi ptg td tros ajak date..wee...


So sweet..cupcake tu mmg sweet..hahaha


…arinih nk blik shah alam dah..so, nk jmp la die..sbb ntah bile leh jmpekan..ok..yg teman is my bestfren…malu la jgk..sbb sydan en.chenta mmg cm bdk2 perangainye..gile2..haha..tp still normal..erm3…

syg..dlm ni ad 4 ekor semut..mkn taw..perise baru nih...:p


CUTI SUDAH HABES BRO…ok bai!!

3 comments:

  1. cup cake untuk cik Tina bile nak buat ? mesti lg nampak sweet kalau buat utk saya kan....

    ReplyDelete
  2. heehe..lagi sweet kalo bt kat anis jek...hikhikhik..:p

    ReplyDelete
  3. hahah....utk sume mesti boley..hehe..mesti lg sweet yg buat tuh kn...

    ReplyDelete

 

Blog Template by BloggerCandy.com