Pages

Wednesday, June 20, 2012

OME!!

Masa: 1:09pm
Lokasi: Starbuck Budi siswa.(hehehe)
Bersama: kerusi dan meja.
Mood: Excited nk update entry baru.
Objective: Nak bagi taw kat satu dunia ap aku nk bg taw
Subjek: versus prediket.
Motif: Corak bunga dan daun

hahahaha...malas nk mengarut..tp klu x mengarut xmenarik la pulok...
 u know what, selepas ari rabu nih, kurang sikit beban kt hati nih.. xbp nk berat dah..klu start minggu lepas, smpi xdpt nk kendong sume, ad yg dh jatuh dan tercicir kat belakang, tp, xley nk patah balik dan ambil semula..sbb semua dh terlambat... focus kehadapan pulak sekarang..bnyk lg yg menuggu di hadapan.. salah satu nya adalah...

BLANK MIND


 UNTUK BERHADAPAN DGN...

MATI...!!



haaa....td kol ma...suh abah doa kn ain dpn kaabah, supaye otak nih xlembab dah... xbebal..dan terangkan lah hati ain yg dh hitam nih ha...adoii yaii...nk menghafal pun susah...hmmm... sabo je lah...
 and u know what peeps, semlm ms presentation, i have made very silly mistake..it happen while presentation..
soooo hammpeehh..................... gugugugu.... should be "pure"  i said " poor"



ate...nk wat lagu mn lg...dh tuh je yg aku mampu bile aku dh gugup depan khalayak ramai... then, ap lg..jadi bahan la weyh..kah3... hampeh btol la korunk nih... tp xpe, klu la aku xwat silly mistake tuh, xde sapa kenal sp ain ali an..an3...kuang3... (+____+)

and, for the last topic for our discussion on my board nih...is about
me.....very addicted to caffeine.....
  
dui'a..... satu hari xdpt nescafe, boley gile la jgk an3.... xde nescafe, neslo pon on jgk... haa...ni sume sbb gare2 neslo kt nasi lemak cinta syg la nih...aku dh suke plak dah... plus, aku kne stay up lg nk siapkn sume kerja yg berbundle2 dtg dlm sekelip mata dan pergi bersama kelip-kelip tinggalkn aku berseorngan bersama markah yg xberapa nk bg kenangan manis dlm hidup ku ini...gugugugugu.... 
hurmmm...kekadang rase give up nk study nih.tp......(ad tp lg ker??).. :p

ahh...sudah la..mari masuk kelas last economi..(my mom said kelas ekoNO MONEY)...ko ader??
hahaha... minggu nih minggu terakhir untuk aku habiskn kelas untuk semester empat... lepas seminggu study week, ade final pulak sampai la 13 hb 7..yey..pastu blik....!! erm3..nk men ngn kitam smpi die bosan men ngn aku... 

(eh, bnyk pulak binatang2 kacau aku nk menaip nih ha)

k, lah..mereka suruh aku stop2 la tuh...bye2!



No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com