Pages

Thursday, May 23, 2013

Teringat pulak ni...

ini cerita lama..ini kisah lama...meh aku cerita..
kali nih bukan post utk emo2..tp utk suka2..

Teringat pula...
 aku pnh terkedu tgok harga kasut yg kalu beli kat vincci maybe harge dlm rm70.00 jaa..
tp aku pg satu kedai di Paradigm mall dgn dia...
dia p keluar duet.
aku pergi cuci mata jap..
jalan2..xjauh dr dia pon.hehehe...
masuk kedai tuh, tgok mmg osem la kasut2 dia..
design n kaler sama mcm kasut kat vincci yg dh lama aku usha..tapi x beli2 lg..
 harge kasut tuh rm499.99..
ok, bye..aku keluar dr kedai..
pg dapatkan dia..

"abg, nk beli kasut tuh..50% discount..."
"bp harge dia?"
" lepas diskaun dapat la rm250.00"

dia hanya mampu senyum dan cuit hidung aku
kami pon berlalu pergi utk lunch di Seoul Garden..

hahahaha...
:')

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com