Pages

Thursday, December 24, 2015

Tabahnya

Tabahnya aku deactivate fb...
Tabahnya aku delete wechat..
Tabahnya aku reject kol die...
Tabahnya aku block die dr wasap..
Tabahnya aku carik jalan nak hilang dr dia........




Tabahnya aku mcm tu...lg tabah die cari jalan nak pujuk aku...
Hihihi....kesian dia... Rs bersalah la plak..aiyark... Xsangka die akan dtg rumah,bwk belon bagai..ehh..kantoi dn parent ak kami gaduh2 manje..errrr.... Aku ingt laki x la setabah die bile dpt perempuan perangai kuat emo mcm aku ni..

Adedededeh...tq bby for ur effort... Xpnh jmp lg effort mcm ni dlm diri org len.. Tu yg buat kamu herbeza dr mereka...
 In love wit u everyday...

P/s: xkisah la entry ni sweet ke hape,sbb nobody bace pon kan..😁😁

Thanks for coming into my hectic life


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com